Achtung: Diese Zitate sind unter Umständen nicht zu 100% korrekt.
APA Citation Edition CitationBea Castaño, D., Diloli Fons, J., & García Rubert, D. (2008). Contacte i interacció entre indígenes i fenicis a les terres de l'Ebre i del Sénia durant la primera Edat del Ferro. Signes, disseny i comunicació].
Chicago Citation Edition CitationBea Castaño, David, Jordi Diloli Fons, und David García Rubert. Contacte I Interacció Entre Indígenes I Fenicis a Les Terres De L'Ebre I Del Sénia Durant La Primera Edat Del Ferro. [Barcelona: Signes, disseny i comunicació], 2008.
MLA Citation Edition CitationBea Castaño, David, et al. Contacte I Interacció Entre Indígenes I Fenicis a Les Terres De L'Ebre I Del Sénia Durant La Primera Edat Del Ferro. Signes, disseny i comunicació], 2008.