Achtung: Diese Zitate sind unter Umständen nicht zu 100% korrekt.

APA Citation Edition Citation

Congrés d'Arqueologia Medieval i Moderna a Catalunya Sant Cugat del Vallès) & Associació Catalana per a la Recerca en Arqueologia. (2003). II Congrés d'Arqueologia Medieval i Moderna a Catalunya, Sant Cugat del Vallès 18-21 d'abril de 2002: Els conjunts monàstics ; Intervencions arqueològiques, 1998-2002 ; Eines, elements d'indumentària i armament en contextos arqueològics : Actes. Associació Catalana per a la Recerca en Arqueologia Medieval.

Chicago Citation Edition Citation

Congrés d'Arqueologia Medieval i Moderna a Catalunya Sant Cugat del Vallès) und Associació Catalana per a la Recerca en Arqueologia. II Congrés D'Arqueologia Medieval I Moderna a Catalunya, Sant Cugat Del Vallès 18-21 D'abril De 2002: Els Conjunts Monàstics ; Intervencions Arqueològiques, 1998-2002 ; Eines, Elements D'indumentària I Armament En Contextos Arqueològics : Actes. [Barcelona]: Associació Catalana per a la Recerca en Arqueologia Medieval, 2003.

MLA Citation Edition Citation

Congrés d'Arqueologia Medieval i Moderna a Catalunya Sant Cugat del Vallès) und Associació Catalana per a la Recerca en Arqueologia. II Congrés D'Arqueologia Medieval I Moderna a Catalunya, Sant Cugat Del Vallès 18-21 D'abril De 2002: Els Conjunts Monàstics ; Intervencions Arqueològiques, 1998-2002 ; Eines, Elements D'indumentària I Armament En Contextos Arqueològics : Actes. Associació Catalana per a la Recerca en Arqueologia Medieval, 2003.